maandag 24 mei 2010

Geboorte van een nieuwe blog...

Tja, ik kon het toch niet laten, nu scrappen wat meer op de achtergrond is gekomen en ik wel creatief bezig ben, maar dat hier niet laat zien...ben ik dus een nieuw blogje begonnen.

Met wat scrappigs, iets te koken, lekkere traktaties, knutsels van school of voor feestjes, dingen die met wonen te maken hebben....een beetje van alles wat. Maar het meeste wel "Made by Jill".
Ook ben ik ons huis aan het opruimen i.v.m. de aanstaande verhuizing. Zo ben ik op zolder schattige knutsels van de kids tegen gekomen, die zonde zijn om weg te doen, maar die echt niet allemaal mee kunnen....Oplossing is simpel: fotograferen en plaatsen op mijn blog, zodat anderen wellicht weer op creatieve ideeën komen. (en dan toch maar wegdoen, met pijn in het hart...snik)

Dus, als je me hier wat minder vind, dan weet je nu waar ik uithang!

Geen opmerkingen: