zondag 6 april 2008

Een weekendje weg met het forum....


...gezellig met een hele club meiden hebben we afgelopen weekend gelogeerd in een kampeerboerderij te Geesbrug (Drenthe). Veel gescrapt, gebept en lekker gegeten. Van slapen kwam niet veel terecht door alle gezelligheid ;)

Ik heb hard doorgewerkt: een gealterd kindervoorleesboekje met bewegende onderdelen (verschijnt binnenkort in het scrapbookforum-magazine, dus nog even geduld....), een make & take van Paper and Pictures (Doorn) in elkaar gezet. Deze dus: een schattig doosje met lief lente-papier.

Tijdens heb ik ook nog deze 2 lo's gemaakt. Ik ben er best tevreden over *Ü*, alhoewel: ik heb de titel beautiful girl wat hoger gezet dat ziet er mooier uit....maar ben te lui geweest om weer een foto van de huidige staat te maken ;)

Deze lay-out heb ik gemaakt n.a.v. een lo die ik in de ideeënmap van Frences zag zitten:

1 opmerking:

Kwebbel zei

Hi Jill,
she is really a beautiful girl - an the lo is beautiful too.

Rainy greetings from Germany
Kwebbel