maandag 19 januari 2009

Even updaten...

Afgelopen week was er 1 om snel te vergeten: ik heb griep gehad, een wortelkanaalbehandeling, in het weekend nog iets in mijn oog gekregen dat bijna 2 dagen pijnlijk was, pfff....'t was me een weekje wel!!

Afgelopen vrijdag had Sem zijn eerste Graaf Jan-feest en moesten de kinderen verkleed naar school. Thema van de dag was Indianen, dus natuurlijk ging Sem ook als indiaan. Jammer genoeg hoorden we dit pas laat en door mijn ziek-zijn geen tijd gehad te winkelen voor een leuk pak. Maar met een oud t-shirt en stiften kom je een heel eind! ;) Indianentooi en een ketting maken het compleet. Peter heeft de volgende foto's op school genomen:

Gisteravond ben ik bezig geweest voor het magazine en is het eerste item een feit! Vanavond helaas geen scrap-avond, want dan help ik met schoonmaken op de peuterspeelzaal...

Geen opmerkingen: