dinsdag 6 januari 2009

Gelukkig, gezond, liefdevol en scrappig 2009!!!

Allereerst de beste wensen aan iedereen die deze blog bezoekt!

De kerstvakantie zit er (helaas) alweer op en we hebben thuis volop genoten van de vakantie. Mijn man was ook 2 weken thuis, dus genoeg quality time voor ons gezinnetje! Heerlijke kerstdagen gehad: lekker gegeten en gewandeld...niets moet, alles mag. echt super!

Twee prachtige kids in huis:


Ook mijn scrapkamer maar eens opgeruimd en wat ik daar zag, pfff...zoveel (rest)papier en embellishments....ik schaamde me diep! Allemaal nog nooit gebruikt en toch alweer nieuw spul in huis.
Mijn goede voornemen van het jaar: ik ga het papier dat al op mijn kamer ligt eerst maar eens opmaken voor ik weer nieuw mag kopen! Dus, ik begin aan mijn 100-lay-outs challenge! Eerst 100 lo's maken voor ik de scrapwinkel weer ga bezoeken.
Afgelopen weekend ben ik begonnen: nummer 1 en 2 zijn een feit!

1 opmerking:

Renske zei

Ook jij een heel goed 2009 (mag nog wel toch).
Wat een challenge heb je jezelf opgelegt joh! poeh dat zou mij echt niet lukken, maar wens jou heel veel sterkte!
groetjes Renske